ˆ

Zawiadomienia

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Wszczęcie postępowania o udzielenie pozwolenia wodnoprawnego

Akapit nr 1 - brak tytułu

 
Zielona Góra, 2013-02-07
DW.II.7322.4.2013
 
 
Z A W I A D O M I E N I E
 
               Stosownie do art. 127 ust. 6 ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2012 r., poz. 145 ze zm.) oraz art. 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r.  Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.)
 
zawiadamiam i podaję do publicznej wiadomości
 
że w związku ze złożeniem wniosku w dniu 18.01.2013 r. przez Panią Renatę Kurka, pełnomocnika Enea Opertor  Sp. z o. o. w sprawie przekroczenia linią 110 kV relacji Kostrzyn-Górzyca rzeki Warty i robót na terenie szczególnego zagrożenia powodzią
 
zostało wszczęte postępowanie administracyjne
 
w celu uzyskania pozwolenia wodnoprawnego.
              Niniejsze zawiadomienie wywiesza się na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze        ul. Podgórna 7 i zamieszcza na stronie BIP tut. organu.
              Strony postępowania mogą zapoznać się ze zgromadzonymi dowodami oraz składać w tej sprawie swoje uwagi, wnioski i zastrzeżenia w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze, ul. Podgórna 7, pok. 326 / III piętro w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowych w terminie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia.
              Jednocześnie informuję, że zgodnie z art. 35 § 5 - Kodeks postępowania administracyjnego, do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień, spowodowanych z winy stron albo z przyczyn niezależnych od organu.
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Stanisław Smykaj
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-02-08
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Smykaj
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-02-08 10:04:32
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-02-08 10:09:02
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-07-21 14:16:15
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4562 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wszczęcie postępowania administracyjnego o udzielenie pozwolenia wodnoprawnego

Akapit nr 1 - brak tytułu

 
Zielona Góra, 2013-02-04
 
DW.II.7322.6.2013                                                                        
 
ZAWIADOMIENIE
 
 
              Stosownie do art. 127 ust. 6 ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2012 r., poz. 145 z późn. zm.) oraz art. 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r.  Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.)
 
zawiadamiam i podaję do publicznej wiadomości
że w związku ze złożeniem wniosku dnia 30.01.2013 r. przez Pana Zdzisława Zembika, występującego z pełnomocnictwa udzielonego przez Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo S.A. w Warszawie, Oddział w Zielonej Górze, ul. Bohaterów Westerplatte 15, 65-034 Zielona Góra,
zostało wszczęte postępowanie administracyjne
w celu uzyskania PGNiG  S.A. Oddział w Zielonej Górze, ul. Bohaterów Westerplatte 15, 65-034 Zielona Góra pozwolenia wodnoprawnego na szczególne korzystanie z wód, tj. wprowadzanie do ziemi ścieków pochodzących ze stacji uzdatniania wody oraz na rozbudowę urządzenia wodnego.
            Niniejsze zawiadomienie wywiesza się na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze ul. Podgórna 7 i zamieszcza na stronie BIP tut. organu. Strony postępowania mogą zapoznać się ze zgromadzonymi dowodami oraz składać w tej sprawie swoje uwagi, wnioski i zastrzeżenia w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego
w Zielonej Górze, ul. Podgórna 7, pok. 325 / III piętro w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowych, w terminie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia.
 
            Jednocześnie informuję, że zgodnie z art. 35 § 5 - Kodeks postępowania administracyjnego, do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień, spowodowanych z winy stron albo z przyczyn niezależnych od organu.
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Stanisław Smykaj
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-02-05
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Smykaj
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-02-05 11:47:07
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-02-05 11:49:27
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-07-21 14:15:43
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4541 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wszczęcie postępowania administracyjnego o udzielenie pozwolenia wodnoprawnego

Akapit nr 1 - brak tytułu

 
Zielona Góra, 2013-02-04
DW.II.7322.7.2013
 
Z A W I A D O M I E N I E
 
               Stosownie do art. 127 ust. 6 ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2012 r., poz. 145 z późn. zm.) oraz art. 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r.  kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.)
zawiadamiam i podaję do publicznej wiadomości
że w związku ze złożeniem przez Panią Halinę Szamotulską, Pełnomocnika Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad w Warszawie, wniosku z dnia 22.01.2013 r., znak: GDDKiA-O/ZG-P2.2-jw-4410S-NS/1.1/2013, o udzielenie pozwolenia wodnoprawnego na „Wykonanie urządzeń wodnych dla III odcinka realizacyjnego (km 299+350 – 316+640) budowy drugiej jezdni drogi ekspresowej S-3 na odcinku Sulechów – Nowa Sól”
zostało wszczęte postępowanie administracyjne
w celu uzyskania przez Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad, ul. Żelazna 59, 00-848 Warszawa, pozwolenia wodnoprawnego.
             Niniejsze zawiadomienie wywiesza się na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze         ul. Podgórna 7 i zamieszcza na stronie BIP tut. organu.
             Zainteresowane przedmiotem postępowania strony mogą zapoznać się ze zgromadzonymi dowodami oraz składać w tej sprawie swoje uwagi, wnioski i zastrzeżenia w terminie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze, ul. Podgórna 7, pok. 326 / III piętro w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowych.
             Ponadto informuję, że zgodnie z art. 35 §5 kpa do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień, spowodowanych z winy stron albo z przyczyn niezależnych od organu.
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Stanisław Smykaj
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-02-04
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Smykaj
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-02-04 14:39:54
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-02-04 14:45:20
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-07-21 14:14:36
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4450 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zawiadomienie o wszczęciu postępwania administracyjnego w sprawie zmiany warunków zezwolenia na udział w systemie handlu uprawnieniami do emisji gazów cieplarnianych

Akapit nr 1 - brak tytułu

                                                                                                                                                                             Zielona Góra, dnia 22 stycznia 2013 r.
DW.II.7225.2.2013
 
ZAWIADOMIENIE
o wszczęciu postępowania
 
           Zgodnie z art. 61 § 1 i § 4 stosownie do art. 155 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 ze zmianami)
 
z a w i a d a mi a m
 
iż, na wniosek z dnia 15 stycznia 2013 r. przedłożony przez Prywatne Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Handlowe „LAMIX” Mirosław Laszko z siedzibą w Witnicy, przy ul. Papierniczej 1, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie zmiany warunków zezwolenia na udział w systemie handlu uprawnieniami do emisji gazów cieplarnianych.
           W związku z powyższym, stosownie do treści art. 10 § 1 oraz art. 73 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98 poz. 2071  ze zmianami), strona postępowania może zapoznać się ze złożoną dokumentacją, oraz składać w tej sprawie swoje uwagi, wnioski i zastrzeżenia w terminie 7 dni od dnia otrzymania niniejszego zawiadomienia w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 7 (pokój nr 325).
           Brak czynnego udziału strony postępowania nie będzie przeszkodą dla wydania rozstrzygnięcia. 
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Stanisław Smykaj
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-01-22
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Smykaj
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-01-22 11:25:23
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-01-22 12:48:58
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-07-21 14:13:25
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4778 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

ZAWIADOMIENIE

Akapit nr 1 - brak tytułu

                                                                                                                                                  Zielona Góra, 2013-01-17
DW.II.7322.112.2012
 

Z A W I A D O M I E N I E
 
Stosownie do art. 127 ust. 6 ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2012 r., poz. 145 ze zm.) oraz art. 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.)
 
zawiadamiam i podaję do publicznej wiadomości
 
że w związku ze złożonym wnioskiem do tut. Urzędu w dniu 27.12.2012 r. znak: 105/HB/DPiDT/BG/12/12, zmienionym w piśmie z dnia 16.01.2013 r., znak: HB/DPiDT/BG/01/13, dotyczącym uzyskania pozwolenia wodnoprawnego dla Hawe Budownictwo Sp.z o.o., ul. Działkowa 38, 59-220 Legnica w sprawie przekroczenia linią światłowodową rzeki Kwisa w km 7+980 w miejscowości Dobre nad Kwisą, przekroczenia wału przeciwpowodziowego przewiertem sterowanym i robót na obszarze szczególnego zagrożenia powodzią obr. 0015 Rudawica zostało wszczęte postępowanie administracyjne.
 
Niniejsze zawiadomienie wywiesza się na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze ul. Podgórna 7 i zamieszcza na stronie BIP tut. organu.Strony postępowania mogą zapoznać się ze zgromadzonymi dowodami oraz składać w tej sprawie swoje uwagi, wnioski i zastrzeżenia w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze, ul. Podgórna 7, pok. 326 / III piętro w dniach od poniedziałku do piątkuw godzinach urzędowych w terminie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia.

Jednocześnie informuję, że zgodnie z art. 35 § 5 - Kodeks postępowania administracyjnego, do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień, spowodowanych z winy stron albo z przyczyn niezależnych od organu.
 
 
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Karolenko Joanna
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-01-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Karolenko Joanna
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-01-21 10:26:39
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-01-21 10:27:21
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-07-21 14:12:52
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4631 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

ZAWIADOMIENIE

Akapit nr 1 - brak tytułu

                                                                                                                                                          Zielona Góra, 2013-01-15
 
DW.II.7322.111.2012
 
 

Z A W I A D O M I E N I E
 
Stosownie do art. 127 ust. 6 ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2012 r., poz. 145 ze zm.) oraz art. 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.)
 
zawiadamiam i podaję do publicznej wiadomości
że w związku przekazanym wnioskiem od Starosty Strzelecko-Drezdeneckiego w dniu 20.12.2012 r. znak: GP.6341.1.33.2012.US, dotyczącym uzyskania pozwolenia wodnoprawnego dla Telekomunikacji Polskiej S.A. SiPU Grupy TP, Operacyjny Rozwój Sieci – Zachód, ul. Bernardyńska 4, 50-156 Wrocław w sprawie przekroczenia linią światłowodową rzeki Noteć w km 40+650 w miejscowości Kosin gm. Drezdenko zostało wszczęte postępowanie administracyjne.
 
Niniejsze zawiadomienie wywiesza się na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze ul. Podgórna 7 i zamieszcza na stronie BIP tut. organu.Strony postępowania mogą zapoznać się ze zgromadzonymi dowodami oraz składać w tej sprawie swoje uwagi, wnioski i zastrzeżenia w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze, ul. Podgórna 7, pok. 326 / III piętro w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowych w terminie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia.

Jednocześnie informuję, że zgodnie z art. 35 § 5 - Kodeks postępowania administracyjnego, do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień, spowodowanych z winy stron albo z przyczyn niezależnych od organu.
 
 
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Karolenko Joanna
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-01-16
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Karolenko Joanna
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-01-16 14:16:53
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-01-16 14:18:08
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-07-21 14:12:12
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4484 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wszczęcie postępowania administracyjnego o wydanie pozwolenia wodnoprawnego

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zielona Góra, 2013-01-09
 
DW.II.7322.110.2012
Z A W I A D O M I E N I E
 
            Stosownie do art. 127 ust. 6 ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2012, poz. 145 z późn. zm.) oraz art. 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r.  kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.)
 
zawiadamiam i podaję do publicznej wiadomości
 
że w związku ze złożeniem wniosku przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Zielonej Górze, o udzielenie pozwolenia wodnoprawnego na czasowe odprowadzanie wód opadowych i roztopowych, pochodzących z obszaru wybudowanej, nieeksploatowanej kwatery składowej „D” składowiska odpadów w Raculi, do ziemi – rowu melioracji szczegółowej na działce nr 201 w obrębie miasta Zielona Góra
 
zostało wszczęte postępowanie administracyjne
 
w celu uzyskania przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Zielonej Górze,  Al.  Zjednoczenia 110, 65-120 Zielona Góra, pozwolenia wodnoprawnego.
            Niniejsze zawiadomienie wywiesza się na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze          ul. Podgórna 7 i zamieszcza na stronie BIP tut. organu.
            Zainteresowani przedmiotem postępowania strony mogą zapoznać się ze zgromadzonymi dowodami oraz składać w tej sprawie swoje uwagi, wnioski i zastrzeżenia w terminie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego    w Zielonej Górze, ul. Podgórna 7, pok. 326 / III piętro w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowych.
            Jednocześnie informuję, że zgodnie z art. 35 § 5 kpa do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień, spowodowanych z winy stron albo z przyczyn niezależnych od organu.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Stanisław Smykaj
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-01-09
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Smykaj
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-01-09 13:34:45
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-01-09 13:43:57
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-07-21 14:11:25
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4420 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wszczęcie postępowania administracyjnego o udzielenie pozwolenia wodnoprawnego

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zielona Góra, 2013-01-07
 
 
DW.II.7322.109.2012
 
Z A W I A D O M I E N I E
 
 
 
            Stosownie do art. 127 ust. 6 ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2012, poz. 145 z późn. zm.) oraz art. 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r.  kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.)
 
zawiadamiam i podaję do publicznej wiadomości
 
że w związku ze złożeniem wniosku przez Pana Andrzeja Cegielnika - występującego z pełnomocnictwa Zarządu Powiatu Krośnieńskiego, z dnia 10.12.2012 r., znak: 1207ZYT/07.03, i jego uzupełnień: z dnia 18.12.2012 r., znak: 120ZYT/07.07 oraz z dnia 04.01.2012 r., znak: 1207ZYT/07.08, o udzielenie pozwolenia wodnoprawnego na:
  1. wykonanie urządzenia wodnego – wylotu W, odprowadzającego wody opadowe i roztopowe z projektowanego mostu do rowu drogowego, uchodzącego do rzeki Nysy Łużyckiej,
  2. wykonanie rowu drogowego uchodzącego do rzeki Nysy Łużyckiej,
  3. szczególne korzystanie z wód – odprowadzanie wód opadowych i roztopowych z projektowanego mostu nad rzeką Nysa Łużycka w km 7+160 jej biegu,
  4. wykonanie urządzeń wodnych – wylotów: W1, W2, W3, W4, W5 i W6, odprowadzających wody opadowe i roztopowe z wpustów deszczowych do muld chłonnych,
  5. wykonanie muld chłonnych,
  6. szczególne korzystanie z wód – odprowadzanie wód opadowych i roztopowych z drogi dojazdowej do ziemi – muld chłonnych,
niezbędnych dla realizacji inwestycji pn. „Rozbudowa drogi powiatowej nr 1154F na odcinku od km 0+267,333 (granica państwa) do km 0+475,000” w ramach projektu „Transgraniczne połączenie mostowe pomiędzy powiatem Odra-Sprewa (Republika Federalna Niemiec) i powiatem krośnieńskim (Rzeczpospolita Polska)”
 
zostało wszczęte postępowanie administracyjne
 
w celu uzyskania przez Zarząd Powiatu Krośnieńskiego, ul. Piastów 10b, 66-600 Krosno Odrzańskie, pozwolenia wodnoprawnego.
            Niniejsze zawiadomienie wywiesza się na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze           ul. Podgórna 7 i zamieszcza na stronie BIP tut. organu.
           Zainteresowane przedmiotem postępowania strony mogą zapoznać się ze zgromadzonymi dowodami oraz składać w tej sprawie swoje uwagi, wnioski i zastrzeżenia w terminie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego    w Zielonej Górze, ul. Podgórna 7, pok. 326 / III piętro w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowych.
           Jednocześnie informuję, że zgodnie z art. 35 § 5 kpa do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień, spowodowanych z winy stron albo z przyczyn niezależnych od organu.
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Stanisław Smykaj
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-01-08
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Smykaj
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-01-08 07:35:44
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-01-08 07:42:48
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-07-21 14:10:57
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4302 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wszczęcie postępowania admninistracyjnego o wydanie pozwolenia na wprowadzanie gazów i pyłów do powietrza

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zielona Góra, dnia 07 stycznia 2013 r.
DW.II.7223.1.2013
 
 
ZAWIADOMIENIE
 
 
 
              Działając zgodnie z art. 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98,    poz. 1071 z późn. zm.), stosownie do art. 378 ust. 2a pkt 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008 r. Nr 25 poz. 150 z późn. zm.) zawiadamiam, że trwa postępowanie administracyjne wszczęte na wniosek Gospodarstwa Rolnego Anny Zapała dot. wydania pozwolenia na wprowadzanie gazów i pyłów do powietrza z fermy chowu indyków w m. Radnica 44, gm. Krosno Odrzańskie.
            Zgodnie z art. 10 §1 i 73 §1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.) strony postępowania mogą zapoznać się ze zgromadzonymi dowodami oraz składać w tej sprawie swoje uwagi, wnioski i zastrzeżenia
w terminie 7 dni od dnia otrzymania niniejszego pisma w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego przy ul. Podgórnej 7, pokój 325 (III piętro).
            Brak czynnego udziału strony w postępowaniu nie będzie przeszkodą dla wydania rozstrzygnięcia.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Stanisław Smykaj
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-01-07
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Smykaj
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-01-07 11:17:09
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-01-07 11:21:33
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-07-21 14:08:58
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4331 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wszczęcie postepowania administracyjnego o wydanie pozwolenia na wprowadzanie gazów i pyłów do powietrza

Akapit nr 1 - brak tytułu

                                                                                                       Zielona Góra, dnia 07 stycznia 2013 r.
DW.II.7225.1.2013
 
ZAWIADOMIENIE
o wszczęciu postępowania
 
Zgodnie z art. 61 § 1 i § 4 stosownie do art. 155 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 ze zmianami)
 
z a w i a d a mi a m
              iż, na wniosek z dnia 24 grudnia 2012 r. przedłożony przez KRONOPOL Sp. z o.o. z siedzibą w Żarach, przy ul. Serbskiej 56, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie zmiany warunków zezwolenia na udział w systemie handlu uprawnieniami do emisji gazów cieplarnianych w zakresie zatwierdzenia planu monitorowania.
              W związku z powyższym, stosownie do treści art. 10 § 1 oraz art. 73 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98 poz. 2071 ze zmianami), strona postępowania może zapoznać się ze złożoną dokumentacją, oraz składać w tej sprawie swoje uwagi, wnioski i zastrzeżenia w terminie 7 dni od dnia otrzymania niniejszego zawiadomienia w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 7 (pokój nr 325).
             Brak czynnego udziału strony postępowania nie będzie przeszkodą dla wydania rozstrzygnięcia. 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Stanisław Smykaj
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-01-07
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Smykaj
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-01-07 10:58:23
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-01-07 11:12:00
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-07-21 14:08:23
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4323 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wszczęcie postępowania administracyjnego o udzielenie pozwolenia wodnoprawnego

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zielona Góra, 2013-01-07
 
DW.II.7322.58.2012
 
Z A W I A D O M I E N I E
 
                  Stosownie do art. 127 ust. 6 w związku z art. 64a ust. 4 ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2012, poz. 145 z późn. zm.) oraz art. 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r.  kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.)
zawiadamiam i podaję do publicznej wiadomości
że w związku ze złożeniem przez Panią Ilianę Dekert wniosku (uzupełnienie) z dnia 19.10.2012 r. o legalizację wykonanych bez pozwolenia wodnoprawnego urządzeń wodnych - dwóch studni głębinowych, zlokalizowanych na działce nr 8/17 w Mariankach (obręb Konotop, gm. Kolsko), na terenie ujęcia o przyjętych przez Starostę Nowosolskiego zawiadomieniem z dnia 09.01.2012 r., znak: BŚ.XVI.6531.1.2012, zasobach eksploatacyjnych w wysokości Qe=10,5 m3/h  przy depresji Se=1,2 m  
zostało wszczęte postępowanie administracyjne
w celu uzyskania przez Gospodarstwo Rolne Iliana Dekert, Niałek Wielki 122, 64-200 Wolsztyn, decyzji o legalizacji urządzeń wodnych.
            Niniejsze zawiadomienie wywiesza się na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze          ul. Podgórna 7 i zamieszcza na stronie BIP tut. organu.
            Zainteresowane przedmiotem postępowania strony mogą zapoznać się ze zgromadzonymi dowodami oraz składać w tej sprawie swoje uwagi, wnioski i zastrzeżenia w terminie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego    w Zielonej Górze, ul. Podgórna 7, pok. 326 / III piętro w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowych.
            Jednocześnie informuję, że zgodnie z art. 35§5 kpa do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień, spowodowanych z winy stron albo z przyczyn niezależnych od organu.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Stanisław Smykaj
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-01-07
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Smykaj
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-01-07 10:46:50
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-01-07 10:52:36
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-07-21 12:51:25
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4267 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wszczęcie postępowania administracyjnego o wydanie pozwolenia na wprowadzanie gazów i pyłów do powietrza

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zielona Góra, dnia 18 grudnia 2012 r.
DW.II.7223.40.2012
 
 
ZAWIADOMIENIE
 
 
 
              Działając zgodnie z art. 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98,     poz. 1071 z późn. zm.), stosownie do art. 378 ust. 2a pkt 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008 r. Nr 25 poz. 150 z późn. zm.) zawiadamiam, że trwa postępowanie administracyjne wszczęte na wniosek FARMA s.c. Władysław Piasecki, Jan Borkowski dot. wydania pozwolenia na wprowadzanie gazów i pyłów do powietrza z fermy drobiu - odchowalnia, dz. nr 3/26 w m. Swarzynice, gm. Trzebiechów.
             Zgodnie z art. 10 §1 i 73 §1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz.1071   z późn. zm.) strony postępowania mogą zapoznać się ze zgromadzonymi dowodami oraz składać w tej sprawie swoje uwagi, wnioski i zastrzeżenia
w terminie 7 dni od dnia otrzymania niniejszego pisma w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego przy ul. Podgórnej 7, pokój 325 (III piętro).
             Brak czynnego udziału strony w postępowaniu nie będzie przeszkodą dla wydania rozstrzygnięcia.
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Stanisław Smykaj
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-01-04
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Smykaj
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-01-04 13:15:42
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-01-04 13:23:43
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-07-21 12:50:53
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4279 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wszczęcie postępowania administracyjnego w sprawie o wydanie zezwolenia na odstępstwo od zakazu płoszenia zwierząt łownych

Akapit nr 1 - brak tytułu

DW.I.7131.40.2012                                        
Zielona Góra , 2012-12-20 r.
 
Z A W I A D O M I E N I E
o wszczęciu postępowania
 
             Na podstawie art. 61 § 1 i § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98,        poz. 1071, z późn. zm.), w związku z art.9a ust. 1 ustawy z dnia 13 października 1995 r. Prawo łowieckie ( Dz. U. z 2005 r. Nr 127, poz.1066 z późn. zm. ) zawiadamiam , że na wniosek Polskiego Górnictwa Naftowego i Gazownictwa SA Oddziału Geologii i Eksploatacji , ul. M. Kasprzaka 25,  01-224 Warszawa, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie o wydanie zezwolenia marszałka województwa na odstępstwo od zakazu płoszenia zwierząt łownych w związku  z zamiarem wykonania otworu pionowego Piotry – 1a w ramach prac wiertniczych wykonywanych w obrębie obszaru koncesyjnego 65/98/p Międzyrzecz na poszukiwanie i rozpoznawanie złóż ropy naftowej i gazu ziemnego, na działce ewidencyjnej nr 164/2 obręb Silna, gmina Pszczew, powiat międzyrzecki, województwo lubuskie  w okresie całego roku. Przeznaczony pod lokalizację wiertni obszar stanowi grunt rolny nieużytkowy gospodarczo, porośnięty samosiejkami sosny pospolitej. Wnioskodawca prosi o wydanie w/w zezwolenia na okres ważności do końca 2015 r.
           Informuję, że zgodnie z art.10 Kodeksu postępowania administracyjnego stronom tego postępowania przysługuje prawo do czynnego udziału w każdym jego stadium.
           Z aktami sprawy można zapoznać się siedzibie Departamentu Rolnictwa, Środowiska i Rozwoju Wsi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze, ul. Piaskowa 2a , tel. 68 4565448 , w dniach: poniedziałek w godz. 8:00 do 16:00, wtorek do piątku w godz. 7:30 do 15:30 .
          Ewentualne uwagi i wnioski można składać w siedzibie wyżej wymienionego Departamentu lub przesłać pocztą na adres Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze Departament Rolnictwa, Środowiska i Rozwoju Wsi ul. Podgórna 7, 65-057 Zielona Góra.
          Termin wnoszenia uwag i wniosków wynosi 14 dni, licząc od dnia zamieszczenia niniejszego zawiadomienia w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze.
          Zawiadomienie o wszczęciu postępowania podano do publicznej wiadomości w dniu 20 grudnia 2012 r.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Stanisław Smykaj
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-12-20
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Smykaj
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-12-20 12:02:18
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-12-20 12:13:23
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-07-21 12:50:20
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4550 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wszczęcie postępowania administracyjnego o udzielenie pozwolenia wodnoprawnego

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zielona Góra, 2012-12-18
 
DW.II.7322.108.2012
 
Z A W I A D O M I E N I E
 
 
 
              Stosownie do art. 127 ust. 6 ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2012, poz. 145) oraz art. 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r.  kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.)
 
zawiadamiam i podaję do publicznej wiadomości
 
że w związku ze złożeniem wniosku przez Pana Andrzeja Cegielnika - występującego z pełnomocnictwa Zarządu Powiatu Krośnieńskiego, z dnia 10.12.2012 r., znak: 1207ZYT/07.03, o udzielenie pozwolenia wodnoprawnego na budowę mostu drogowego na rzece Nysa Łużycka, niezbędnego dla realizacji inwestycji pn. „Rozbudowa drogi powiatowej nr 1154F na odcinku od km 0+267,333 (granica państwa) do km 0+475,000” w ramach projektu „Transgraniczne połączenie mostowe pomiędzy powiatem Odra-Sprewa (Republika Federalna Niemiec) i powiatem krośnieńskim (Rzeczpospolita Polska)”
 
zostało wszczęte postępowanie administracyjne
 
w celu uzyskania przez Zarząd Powiatu Krośnieńskiego, ul. Piastów 10b, 66-600 Krosno Odrzańskie, pozwolenia wodnoprawnego.
              Niniejsze zawiadomienie wywiesza się na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze        ul. Podgórna 7 i zamieszcza na stronie BIP tut. organu.
             Zainteresowane przedmiotem postępowania strony mogą zapoznać się ze zgromadzonymi dowodami oraz składać w tej sprawie swoje uwagi, wnioski i zastrzeżenia w terminie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego    w Zielonej Górze, ul. Podgórna 7, pok. 326 / III piętro w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowych.
            Jednocześnie informuję, że zgodnie z art. 35 § 5 kpa do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień, spowodowanych z winy stron albo z przyczyn niezależnych od organu.
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Stanisław Smykaj
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-12-18
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Smykaj
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-12-18 14:50:06
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-12-18 14:55:09
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-07-21 12:49:48
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4168 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

ZAWIADOMIENIE

Akapit nr 1 - brak tytułu

                                                                                                                                                                 Zielona Góra, 2012-12-17
 
DW.II.7322.103.2012

 
Z A W I A D O M I E N I E
 
 
Stosownie do art. 127 ust. 6 ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2012 r., poz. 145) oraz art. 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r.  Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.) zawiadamiam i podaję do publicznej wiadomości
 
iż na wniosek z dnia 09.10.2012 r., który został przekazany Marszałkowi Województwa Lubuskiego, postanowieniem Prezesa Krajowego Zarządu Gospodarki Wodnej w Warszawie z dnia 08.11.2012 r., znak: KZGW/BAP po 876/9711/2012/ar, zmieniony w dniu 05.12.2012 r. pismem znak: AQ/OF-03/24/12 i przedłożony przez Pana Michała Maślej, występującego na podstawie pełnomocnictwa Dolnośląskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu, Oddział w Świdnicy, o wydanie pozwolenia wodnoprawnego dla zadania pod nazwą „Komorów – remont zbiornika, gm. Świdnica” zostało wszczęte postępowanie administracyjne w celu uzyskania pozwolenia wodnoprawnego.

Niniejsze zawiadomienie wywiesza się na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze ul. Podgórna 7 i zamieszcza na stronie BIP tut. organu.Strony postępowania mogą zapoznać się ze zgromadzonymi dowodami oraz składać w tej sprawie swoje uwagi, wnioski i zastrzeżenia w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze, ul. Podgórna 7, pok. 326 / III piętro w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowych w terminie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia.

Jednocześnie informuję, że zgodnie z art. 35 § 5 - Kodeks postępowania administracyjnego, do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień, spowodowanych z winy stron albo z przyczyn niezależnych od organu.
 
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Karolenko Joanna
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-12-18
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Karolenko Joanna
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-12-18 10:08:30
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-12-18 10:09:02
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-07-21 12:49:19
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4013 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wszczęcie postępowania administracyjnego w sprawie wydania zezwolenia na odstępstwo od zakazu płoszenia zwierząt łownych

Akapit nr 1 - brak tytułu

DW.I.7131.39.2012
Zielona Góra , 2012-12-11 r.
 
Z A W I A D O M I E N I E
o wszczęciu postępowania
 
            Na podstawie art. 61 § 1 i § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98,       poz. 1071, z późn. zm.), w związku z art.9a ust. 1 ustawy z dnia 13 października 1995 r. Prawo łowieckie ( Dz. U. z 2005 r. Nr 127, poz.1066 z późn. zm. ) zawiadamiam , że na wniosek Polskiego Górnictwa Naftowego i Gazownictwa SA Oddziału Geologii i Eksploatacji , ul. M. Kasprzaka 25,  01-224 Warszawa, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie o wydanie zezwolenia marszałka województwa na odstępstwo od zakazu płoszenia zwierząt łownych w związku z zamiarem wykonania otworu pionowego Ownice – 1 w ramach prac wiertniczych wykonywanych w obrębie obszaru koncesyjnego 26/99/p Chartów – Ośno Lubuskie na poszukiwanie i rozpoznanie złóż ropy naftowej i gazu ziemnego, na działce ewidencyjnej nr 6023/3, 6022/3 obręb Lemierzyce, gmina Słońsk, powiat sulęciński, województwo lubuskie oraz w oddziale leśnym nr 22 i 23, obręb Ośno Lubuskie, Leśnictwo Lemierzyce, N-ctwo Ośno Lubuskie w okresie całego roku.
               Informuję, że zgodnie z art.10 Kodeksu postępowania administracyjnego stronom tego postępowania przysługuje prawo do czynnego udziału w każdym jego stadium.
             Z aktami sprawy można zapoznać się siedzibie Departamentu Rolnictwa, Środowiska i Rozwoju Wsi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze, ul. Piaskowa 2a , tel. 68 4565448 , w dniach: poniedziałek w godz. 8:00 do 16:00, wtorek do piątku w godz. 7:30 do 15:30.
             Ewentualne uwagi i wnioski można składać w siedzibie wyżej wymienionego Departamentu lub przesłać pocztą na adres Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze Departament Rolnictwa, Środowiska i Rozwoju Wsi ul. Podgórna 7, 65-057 Zielona Góra.
             Termin wnoszenia uwag i wniosków wynosi 14 dni, licząc od dnia zamieszczenia niniejszego zawiadomienia w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze.
Zawiadomienie o wszczęciu postępowania podano do publicznej wiadomości w dniu 11 grudnia 2012 r.
 
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Stanisław Smykaj
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-12-11
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Smykaj
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-12-11 14:46:46
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-12-11 15:00:01
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-07-21 12:48:47
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4410 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wszczęcie postępowania administracyjnego w sprawie wydania zezwolenia na odstępstwo od zakazu płoszenia zwierząt łownych

Akapit nr 1 - brak tytułu

DW.I.7131.38.2012                                                                                                                                                            Zielona Góra , 2012-12-11 r.
 
Z A W I A D O M I E N I E
 o wszczęciu postępowania
 
              Na podstawie art. 61 § 1 i § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98,      poz. 1071, z późn. zm.), w związku z art.9a ust. 1 ustawy z dnia 13 października 1995 r. Prawo łowieckie ( Dz. U. z 2005 r. Nr 127, poz.1066 z późn. zm. ) zawiadamiam , że na wniosek Polskiego Górnictwa Naftowego i Gazownictwa SA Oddziału Geologii i Eksploatacji , ul. M. Kasprzaka 25,    01-224 Warszawa, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie o wydanie zezwolenia marszałka województwa na odstępstwo od zakazu płoszenia zwierząt łownych w związku  z zamiarem wykonania otworu pionowego Piotry – 1 w ramach prac wiertniczych wykonywanych    w obrębie obszaru koncesyjnego 65/98/p Międzyrzecz na poszukiwanie i rozpoznanie złóż ropy naftowej i gazu ziemnego, na działce ewidencyjnej     nr 2276/1 obręb Silna, gmina Pszczew, powiat międzyrzecki, województwo lubuskie oraz w obrębie leśnym Lewice, oddz.    nr 276, Leśnictwo Królewiec, Nadleśnictwo Bolewice w okresie całego roku.
              Informuję, że zgodnie z art.10 Kodeksu postępowania administracyjnego stronom tego postępowania przysługuje prawo do czynnego udziału w każdym jego stadium.
              Z aktami sprawy można zapoznać się siedzibie Departamentu Rolnictwa, Środowiska i Rozwoju Wsi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze, ul. Piaskowa 2a , tel. 68 4565448 ,  w dniach: poniedziałek w godz. 8:00 do 16:00, wtorek do piątku      w godz. 7:30 do 15:30 .
              Ewentualne uwagi i wnioski można składać w siedzibie wyżej wymienionego Departamentu lub przesłać pocztą na adres Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze Departament Rolnictwa, Środowiska i Rozwoju Wsi ul. Podgórna 7, 65-057 Zielona Góra.
              Termin wnoszenia uwag i wniosków wynosi 14 dni, licząc od dnia zamieszczenia niniejszego zawiadomienia w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego  w Zielonej Górze.
          Zawiadomienie o wszczęciu postępowania podano do publicznej wiadomości w dniu 11 grudnia 2012 r.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Stanisław Smykaj
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-12-11
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Smykaj
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-12-11 14:03:28
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-12-11 14:21:08
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-07-21 12:48:21
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3849 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wszczęcie postępowania administracyjnego o udzielenie pozwolenia wodnoprawnego

Akapit nr 1 - brak tytułu


Zielona Góra, 2012-12-11
 
DW.II.7322.107.2012
 
ZAWIADOMIENIE

             Stosownie do art. 127 ust. 6 ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2012 r., poz. 145) oraz art. 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r.  Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.)
 
zawiadamiam i podaję do publicznej wiadomości
 
że w związku ze złożeniem wniosku przez Gozdnickie Zakłady Ceramiki Budowlanej Sp. z o. o. w Gozdnicy, o udzielenie pozwolenia wodnoprawnego na szczególne korzystanie z wód, tj. wprowadzanie do ziemi ścieków pochodzących z odwodnienia Zakładu Górniczego Kopalni Iłów Ceramicznych w Gozdnicy
 
zostało wszczęte postępowanie administracyjne
 
w celu uzyskania przez Gozdnickie Zakłady Ceramiki Budowlanej Sp. z o. o., w Gozdnicy, ul. Świerczewskiego 35, 68-130 Gozdnica, pozwolenia wodnoprawnego.
            Niniejsze zawiadomienie wywiesza się na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze ul. Podgórna 7 i zamieszcza na stronie BIP tut. organu. Strony postępowania mogą zapoznać się ze zgromadzonymi dowodami oraz składać w tej sprawie swoje uwagi, wnioski i zastrzeżenia w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze, ul. Podgórna 7, pok. 325 / III piętro w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowych, w terminie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia.
            Jednocześnie informuję, że zgodnie z art. 35 § 5 - Kodeks postępowania administracyjnego, do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień, spowodowanych z winy stron albo z przyczyn niezależnych od organu.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Stanisław Smykaj
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-12-11
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Smykaj
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-12-11 13:47:35
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-12-11 13:49:31
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-07-21 12:47:39
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3509 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Akapit nr 1 - brak tytułu


Zielona Góra, 2012-12-06
 
DW.II.7322.102.2012
 
Z A W I A D O M I E N I E

             Stosownie do art. 127 ust. 6 ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2012, poz. 145) oraz art. 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r.  kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.)
 
zawiadamiam i podaję do publicznej wiadomości
 
że w związku ze złożeniem wniosku przez Pana Jarosława Brodę – występującego z pełnomocnictwa Dyrektora Dolnośląskiej Służby Dróg i Kolei we Wrocławiu, przekazanego Marszałkowi Województwa Lubuskiego postanowieniem Prezesa Krajowego Zarządu Gospodarki Wodnej w Warszawie z dnia 14.11.2012 r., znak: KZGW/BAPpo-886/9762/2012/ar, o udzielenie pozwolenia wodnoprawnego na przekroczenie kanalizacją teletechniczną dla potrzeb znaków zmiennej treści cieków wodnych:  Koci Rów i Szalona (Zielona), obręb Siechnice, powiat wrocławski, woj. dolnośląskie, w związku z budową drogi wojewódzkiej od drogi krajowej nr 94 do drogi wojewódzkiej nr 455 wraz z ich węzłami                    
 
zostało wszczęte postępowanie administracyjne
 
w celu uzyskania przez Dolnośląską Służbę Dróg i Kolei we Wrocławiu, ul. Krakowska 28, 50-425 Wrocław, pozwolenia wodnoprawnego.
            Niniejsze zawiadomienie wywiesza się na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze          ul. Podgórna 7 i zamieszcza na stronie BIP tut. organu. Ponadto zawiadomienie przesyła się do wywieszenia na tablicy ogłoszeń Dolnośląskiego Urzędu Marszałkowskiego we Wrocławiu.
            Zainteresowane przedmiotem postępowania strony mogą zapoznać się ze zgromadzonymi dowodami oraz składać w tej sprawie swoje uwagi, wnioski i zastrzeżenia w terminie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze, ul. Podgórna 7, pok. 326 / III piętro w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowych.
            Jednocześnie informuję, że zgodnie z art. 35 § 5 kpa do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień, spowodowanych z winy stron albo z przyczyn niezależnych od organu.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Stanisław Smykaj
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-12-07
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Smykaj
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-12-07 09:05:55
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-12-07 09:16:20
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-07-21 12:46:39
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3789 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

ZAWIADOMIENIE

Akapit nr 1 - brak tytułu

                                                                                                                                            Zielona Góra, 2012-11-30
DW.II.7322.104.2012
 
 
 

Z A W I A D O M I E N I E
 
 
Stosownie do art. 127 ust. 6 ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U.z 2012 r., poz. 145) oraz art. 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r.  Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.)
zawiadamiam i podaję do publicznej wiadomości że w związku ze złożeniem wniosku w dniu 27.11.2012 r. przez Pana Roberta Szczepkowskiego, prezesa firmy Hanke Tissue sp. z o. o., ul. Fabryczna 1, 66-470 Kostrzyn nad Odrą w sprawie wznoszenia obiektów budowlanych oraz wykonywanie innych robót na obszarze szczególnego zagrożenia powodzią w postaci rozbudowy hal produkcyjno-magazynowych na terenie zakładu zostało wszczęte postępowanie administracyjne w celu uzyskania pozwolenia wodnoprawnego.

Niniejsze zawiadomienie wywiesza się na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze ul. Podgórna 7 i zamieszcza na stronie BIP tut. organu.Strony postępowania mogą zapoznać się ze zgromadzonymi dowodami oraz składać w tej sprawie swoje uwagi, wnioski i zastrzeżenia w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze, ul. Podgórna 7, pok. 326 / III piętro w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowych w terminie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia.
 
Jednocześnie informuję, że zgodnie z art. 35 § 5 - Kodeks postępowania administracyjnego, do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień, spowodowanych z winy stron albo z przyczyn niezależnych od organu.
 
 
 
 
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
JOANNA KAROLENKO
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-11-30
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
JOANNA KAROLENKO
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-11-30 08:27:31
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-11-30 08:29:41
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-07-21 12:15:17
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3726 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji