ˆ

Zawiadomienia

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Wszczęcie postępowania administracyjnego o udzielenie pozwolenia wodnoprawnego

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zielona Góra, 2013-08-06
DW.II.7322.45.2013
 
 
 
Z A W I A D O M I E N I E
 
 
     Stosownie do art. 127 ust. 6 ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2012, poz. 145 z późn. zm.) oraz art. 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 r., poz. 267)
 
zawiadamiam i podaję do publicznej wiadomości
 
że w związku ze złożeniem wniosku z dnia 17.07.2013 r., przez Pana Piotra Karbownika – występującego z pełnomocnictwa Telekomunikacji Polskiej S.A., ul. Twarda 18, 00-105 Warszawa, o udzielenie pozwolenia wodnoprawnego na przekroczenie projektowaną telekomunikacyjną linią kablową w rurze ochronnej PHDPE 110/6,3 rzeki Bóbr w km 2+090 w miejscowości Stary Raduszec (dz. nr: 48, 49 i 50 obręb 0016 Raduszec Stary)
 
zostało wszczęte postępowanie administracyjne
 
w celu uzyskania przez Telekomunikację Polską S.A. pozwolenia wodnoprawnego.
     Niniejsze zawiadomienie wywiesza się na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze ul. Podgórna 7 i zamieszcza na stronie BIP tut. organu.
   Zainteresowane przedmiotem postępowania strony mogą zapoznać się ze zgromadzonymi dowodami oraz składać w tej sprawie swoje uwagi, wnioski i zastrzeżenia w terminie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze, ul. Podgórna 7, pok. 326 / III piętro w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowych.
    Jednocześnie informuję, że zgodnie z art. 35 § 5 kpa do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień, spowodowanych z winy stron albo z przyczyn niezależnych od organu.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Lucjan Wygnaniec
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-08-06
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Lucjan Wygnaniec
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-08-06 10:23:03
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-08-06 10:47:34
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2013-12-04 11:25:06
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3232 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wszczęcie postępowania administracyjnego o udzielenie pozwolenia wodnoprawnego

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zielona Góra, 2013-07-30
DW.II.7322.48.2013
 
 
 
Z A W I A D O M I E N I E
 
 
      Stosownie do art. 127 ust. 6 ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2012, poz. 145 z późn. zm.) oraz art. 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 r., poz. 267)
 
zawiadamiam i podaję do publicznej wiadomości
 
że w związku ze złożeniem wniosku z dnia 17.07.2013 r., przez Pana Sławomira Sucheckiego – występującego z pełnomocnictwa Zarządu Miejskich Zakładów Komunalnych Sp. z o.o., zs. w Kostrzynie nad Odrą, o udzielenie pozwolenia wodnoprawnego na wznoszenie obiektów budowlanych oraz wykonywanie innych robót na obszarach szczególnego zagrożenia powodzią - budowy kotłowni gazowej, instalacji c.o., instalacji gazowej w istniejącym budynku administracyjnym oraz naziemnego zbiornika płynnego paliwa gazowego dla budynku administracyjnego Oczyszczalni Ścieków w Kostrzynie nad Odrą (dz. nr 63/46, obręb 7)
 
zostało wszczęte postępowanie administracyjne
 
w celu uzyskania przez Miejskie Zakłady Komunalne Sp. z o.o. w Kostrzynie nad Odrą, ul. Kopernika 4a, 66-470 Kostrzyn nad Odrą, pozwolenia wodnoprawnego.
     Niniejsze zawiadomienie wywiesza się na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze ul. Podgórna 7 i zamieszcza na stronie BIP tut. organu.
Zainteresowane przedmiotem postępowania strony mogą zapoznać się ze zgromadzonymi dowodami oraz składać w tej sprawie swoje uwagi, wnioski i zastrzeżenia w terminie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze, ul. Podgórna 7, pok. 326 / III piętro w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowych.
     Jednocześnie informuję, że zgodnie z art. 35 § 5 kpa do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień, spowodowanych z winy stron albo z przyczyn niezależnych od organu.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Lucjan Wygnaniec
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-07-30
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Lucjan Wygnaniec
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-07-30 14:01:01
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-07-30 14:58:23
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2013-12-04 11:23:07
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4466 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wszczęcie postępowania administracyjnego o udzielenie pozwolenia wodnoprawnego

Akapit nr 1 - brak tytułu

 
Zielona Góra, 2013-07-26
DW.II.7322.42.2013
 
 
                                                      Z A W I A D O M I E N I E
 
            Stosownie do art. 127 ust. 6 ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2012, poz. 145 z późn. zm.) oraz art. 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r.  kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 r., poz. 267)
  
zawiadamiam i podaję do publicznej wiadomości
 
że w związku ze złożeniem wniosku z dnia 08.07.2013 r., przez Pana Piotra Krakowiaka – występującego z pełnomocnictwa Dyrektora ENEA Operator Sp. z o.o., Oddział Dystrybucji Gorzów Wlkp., o udzielenie pozwolenia wodnoprawnego na budowę kontenerowej stacji transformatorowej 15/0,4 kV z powiązaniami liniami napowietrzno-kablowymi SN-15 kV i nn - 0,4 kV na działkach nr: 97/2, 88/3, 93, 92/1, 88/4, 91/9, 91/14, 91/5, 92/2, 91/10, 91/7, 88/5, 91/8, Obręb 1 – Drezdenko, ul. Portowa, Powiat Strzelecko-Drezdenecki, leżących częściowo na obszarze szczególnego zagrożenia powodzią rzeki Noteci w km od około 37+500 do około 38+000
zostało wszczęte postępowanie administracyjne
 
w celu uzyskania przez ENEA Operator Sp. z o.o., ul. Strzeszyńska 58, 60-479 Poznań, pozwolenia wodnoprawnego.
Niniejsze zawiadomienie wywiesza się na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze ul. Podgórna 7 i zamieszcza na stronie BIP tut. organu.
Zainteresowane przedmiotem postępowania strony mogą zapoznać się ze zgromadzonymi dowodami oraz składać w tej sprawie swoje uwagi, wnioski i zastrzeżenia w terminie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze, ul. Podgórna 7, pok. 326 / III piętro w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowych.
Jednocześnie informuję, że zgodnie z art. 35 § 5 kpa do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień, spowodowanych z winy stron albo z przyczyn niezależnych od organu.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Stanisław Smykaj
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-07-26
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Smykaj
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-07-26 13:51:23
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-07-26 13:53:58
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-07-21 14:37:17
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
7222 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wszczęcie postępowania administracyjnego w celu udzielenia pozwolenia wodnoprawnego

Akapit nr 1 - brak tytułu

 
Zielona Góra, 2013-07-25
DW.II.7322.39.2013
 
 
                                                                     Z A W I A D O M I E N I E 
 
               Stosownie do art. 127 ust. 6 ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2012, poz. 145 z późn. zm.) oraz art. 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r.  kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 r., poz. 267)
 
zawiadamiam i podaję do publicznej wiadomości
 
że w związku ze złożeniem wniosku z dnia 20.06.2013 r. przez Pana Zbigniewa Szymona, ul. Piaskowa 16, 66-470 Kostrzyn nad Odrą, o udzielenie pozwolenia wodnoprawnego na rozbudowę istniejącego budynku mieszkalnego jednorodzinnego (działka nr 273 obręb Kostrzyn nad Odrą), zlokalizowanego na obszarze  szczególnego zagrożenia powodzią
zostało wszczęte postępowanie administracyjne
 
w celu uzyskania przez Pana Zbigniewa Szymona pozwolenia wodnoprawnego.
Niniejsze zawiadomienie wywiesza się na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze ul. Podgórna 7 i zamieszcza na stronie BIP tut. organu.
Zainteresowane przedmiotem postępowania strony mogą zapoznać się ze zgromadzonymi dowodami oraz składać w tej sprawie swoje uwagi, wnioski i zastrzeżenia w terminie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze, ul. Podgórna 7, pok. 326 / III piętro w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowych.
Jednocześnie informuję, że zgodnie z art. 35 § 5 kpa do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień, spowodowanych z winy stron albo z przyczyn niezależnych od organu.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Stanisław Smykaj
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-07-26
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Smykaj
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-07-26 08:59:05
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-07-26 09:03:27
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-07-21 14:36:42
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
7128 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wszczęcie postępowania administracyjnego w celu uzyskania pozwolenia administracyjnego

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zielona Góra, 2013-07-11
 
DW.II.7322.41.2013
 
 
Z A W I A D O M I E N I E
 
             Stosownie do art. 127 ust. 6 ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2012 r., poz. 145 ze zm.) oraz art. 61 § 1 i 4 ustawy         z dnia 14 czerwca 1960 r.  Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 r., poz. 267)
 
zawiadamiam i podaję do publicznej wiadomości
 
że w związku ze złożeniem wniosku w dniu 10.07.2013 r. w sprawie prowadzenia robót na obszarze szczególnego zagrożenia powodzią, związanych z realizacją przystani rzecznej wraz z infrastrukturą techniczną na brzegu rzeki Odry, dla przedsięwzięcia pn. „Szlakiem  Rothenburgów w gm. Czerwieńsk. Etap I” działka nr 567, obręb Nietków, gm. Czerwieńsk
 
zostało wszczęte postępowanie administracyjne
 
w celu uzyskania pozwolenia wodnoprawnego.
          Niniejsze zawiadomienie wywiesza się na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze            ul. Podgórna 7 i zamieszcza na stronie BIP tut. organu.
          Strony postępowania mogą zapoznać się ze zgromadzonymi dowodami oraz składać w tej sprawie swoje uwagi, wnioski i zastrzeżenia w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze, ul. Podgórna 7, pok. 326 / III piętro w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowych w terminie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia.
         Jednocześnie informuję, że zgodnie z art. 35 § 5 - Kodeks postępowania administracyjnego, do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień, spowodowanych z winy stron albo z przyczyn niezależnych od organu.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Stanisław Smykaj
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-07-11
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Smykaj
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-07-11 13:46:26
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-07-11 13:54:48
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-07-21 14:33:27
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
7223 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wszczęcie postępowania administracyjnego w sprawie pozwolenia wodnoprawnego

Akapit nr 1 - brak tytułu

 
Zielona Góra, 2013-06-21
 
DW.II.7322.38.2013
 
 
Z A W I A D O M I E N I E
 
             Stosownie do art. 127 ust. 6 ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2012 r., poz. 145 ze zm.) oraz art. 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r.  Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 r., poz. 267) 
 
zawiadamiam i podaję do publicznej wiadomości
 
 że w związku ze złożeniem wniosku w dniu 18.06.2013 r. w sprawie prowadzenia robót na obszarze szczególnego zagrożenia powodzią rzeki Noteć, dotyczących wznoszenia obiektów budowlanych oraz wykonywanie robot związanych z rozbudową części magazynowej budynku produkcyjnego wydziału montażu obejm na terenie zakładu Victaulic Polska Sp. z o.o. 
 
zostało wszczęte postępowanie administracyjne
 
w  celu uzyskania pozwolenia wodnoprawnego.
           Niniejsze zawiadomienie wywiesza się na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze ul. Podgórna 7 i zamieszcza na stronie BIP tut. organu.
          Strony postępowania mogą zapoznać się ze zgromadzonymi dowodami oraz składać w tej sprawie swoje uwagi, wnioski i zastrzeżenia w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze, ul. Podgórna 7, pok. 326 / III piętro w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowych w terminie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia.
         Jednocześnie informuję, że zgodnie z art. 35 § 5 - Kodeks postępowania administracyjnego, do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień, spowodowanych z winy stron albo z przyczyn niezależnych od organu. 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Stanisław Smykaj
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-06-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Smykaj
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-06-21 15:32:18
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-06-21 15:34:55
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-07-21 14:32:49
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
6391 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wszczęcie postępowania administracyjnego w sprawie wydania pozwolenia wodnoprawnego

Akapit nr 1 - brak tytułu

 
Zielona Góra, 2013-06-13
DW.II.7322.35.2013
 
 
                                              Z A W I A D O M I E N I E        
 
               Stosownie do art. 127 ust. 6 ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2012, poz. 145 z późn. zm.) oraz art. 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r.  kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 r., poz. 267) 
 
zawiadamiam i podaję do publicznej wiadomości
 
  że w związku ze złożeniem wniosku z dnia 24.05.2013 r., znak: DD-51/05/13, przez Panią Alicję Potiechin, występującej z upoważnienia Wielkopolskiej Spółki Gazownictwa Sp. z o.o., Oddział Zakład Gazowniczy w Szczecinie, o udzielenie pozwolenia wodnoprawnego na przejście projektowaną siecią gazową  ś/c de 180PE:
  • pod dnem rzeki Warty w km 1+830 (działka nr 2/1 obręb 6 Kostrzyn nad Odrą),
  • pod prawym wałem przeciwpowodziowym rzeki Warty (działka nr 113/3 obręb 7 Kostrzyn nad Odrą),
  • pod międzywalem rzeki Warty (działka nr 2/1 obręb 6 i działka nr 113/3 obręb 7 Kostrzyn nad Odrą),
oraz na wykonanie projektowanej sieci gazowej przesyłowej ś/c de180/125/90PE na trasie Miasto-Stare Miasto i sieci rozdzielczej ś/c de90/63/40PE na terenie dzielnicy Stare Miasto na obszarach szczególnego zagrożenia powodzią rzeki Odry, w rejonie km 1+830 rzeki Warty (działki nr 2/1, 62, 63, 68/5, 68/7, 68/56, 68/65, 69/3, 69/10, 69/12, 70/2, 70/3, 74/10, 74/11, 75/7, 76/28, 76/30, 76/32, 76/34, 76/35, 76/38, 76/45, 76/60, 76/70, 76/83, 76/95, 77/3, 86/2, 87/1, 88/2 obręb 6 i działki nr 113/3, 114/1 obręb 7 Kostrzyn nad Odrą)  
zostało wszczęte postępowanie administracyjne
 
   w celu uzyskania przez Wielkopolską Spółkę Gazownictwa Sp. z o.o., Oddział Zakład Gazowniczy w Szczecinie, ul. Tama Pomorzańska 26, 70-240 Szczecin, pozwolenia wodnoprawnego.
          Niniejsze zawiadomienie wywiesza się na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze ul. Podgórna 7 i zamieszcza na stronie BIP tut. organu.
          Zainteresowane przedmiotem postępowania strony mogą zapoznać się ze zgromadzonymi dowodami oraz składać w tej sprawie swoje uwagi, wnioski i zastrzeżenia w terminie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze, ul. Podgórna 7, pok. 326 / III piętro w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowych.
          Jednocześnie informuję, że zgodnie z art. 35 § 5 kpa do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień, spowodowanych z winy stron albo z przyczyn niezależnych od organu.   

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Stanisław Smykaj
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-06-14
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Smykaj
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-06-14 13:52:34
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-06-14 13:56:40
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-07-21 14:31:16
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
5367 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wszczęcie postępowania administracyjnego w sprawie wydania pozwolenia wodnoprawnego

Akapit nr 1 - brak tytułu

 
Zielona Góra, 2013-05-29
 
DW.II.7322.34.2013
 
 
Z A W I A D O M I E N I E
 
             Stosownie do art. 127 ust. 6 ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2012 r., poz. 145 ze zm.) oraz art. 61 § 1 i 4 ustawy         z dnia 14 czerwca 1960 r.  Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 r., poz. 267)
 
zawiadamiam i podaję do publicznej wiadomości
 
że w związku ze złożeniem wniosku w dniu 24.05.2013 r. w sprawie prowadzenia robót na obszarze szczególnego zagrożenia powodzią, dotyczących rozbudowy fabryki papieru ICT Poland Sp. z o.o. faza K3 wraz z infrastrukturą techniczną w Kostrzynie nad Odrą
 
zostało wszczęte postępowanie administracyjne
 
w celu uzyskania pozwolenia wodnoprawnego.
            Niniejsze zawiadomienie wywiesza się na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze            ul. Podgórna 7 i zamieszcza na stronie BIP tut. organu.
           Strony postępowania mogą zapoznać się ze zgromadzonymi dowodami oraz składać w tej sprawie swoje uwagi, wnioski i zastrzeżenia w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze, ul. Podgórna 7, pok. 326 / III piętro w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowych w terminie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia.
           Jednocześnie informuję, że zgodnie z art. 35 § 5 - Kodeks postępowania administracyjnego, do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień, spowodowanych z winy stron albo z przyczyn niezależnych od organu.
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Stanisław Smykaj
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-05-29
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Smykaj
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-05-29 14:30:54
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-05-29 14:37:37
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-07-21 14:29:12
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
5346 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wszczęcie postępowania administracyjnego w sprawie pozwolenia wodnoprawnego

Akapit nr 1 - brak tytułu

 
Zielona Góra, 2013-05-24
 
DW.II.7322.29.2013
 
 
Z A W I A D O M I E N I E
 
             Stosownie do art. 127 ust. 6 ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2012 r., poz. 145 ze zm.) oraz art. 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r.  Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 r., poz. 267)
 
zawiadamiam i podaję do publicznej wiadomości
 
że w związku ze złożeniem wniosku w dniu 08.05.2013 r. w sprawie prowadzenia robót na obszarze szczególnego zagrożenia powodzią nadziałkach 213/8 i 218/7, obr. 1, Drezdenko, powiat strzelecko-drezdenecki
 
zostało wszczęte postępowanie administracyjne
 
w celu uzyskania pozwolenia wodnoprawnego.
             Niniejsze zawiadomienie wywiesza się na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze ul. Podgórna 7 i zamieszcza na stronie BIP tut. organu.
            Strony postępowania mogą zapoznać się ze zgromadzonymi dowodami oraz składać w tej sprawie swoje uwagi, wnioski i zastrzeżenia w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze, ul. Podgórna 7, pok. 326 / III piętro w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowych w terminie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia.
           Jednocześnie informuję, że zgodnie z art. 35 § 5 - Kodeks postępowania administracyjnego, do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień, spowodowanych z winy stron albo z przyczyn niezależnych od organu.
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Stanisław Smykaj
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-05-24
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Smykaj
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-05-24 15:28:03
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-05-24 15:29:53
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-07-21 14:28:26
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
5424 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wszczęcie postępowania administracyjnego w sprawie wydania pozwolenia wodnoprawnego

Akapit nr 1 - brak tytułu

 
Zielona Góra, 2013-05-22
 
DW.II.7322.27.2013
 
 
Z A W I A D O M I E N I E
 
             Stosownie do art. 127 ust. 6 ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2012 r., poz. 145 ze zm.) oraz art. 61 § 1 i 4 ustawy       z dnia 14 czerwca 1960 r.  Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 r., poz. 267)
 
zawiadamiam i podaję do publicznej wiadomości
 
że w związku ze złożeniem wniosku w dniu 02.05.2013 r. przez Pana Piotra Rypała, pełnomocnika Arctic Paper Kostrzyn S.A. z Kostrzyna nad Odrą, w sprawie wydania pozwolenia wodnoprawnego na wprowadzanie wód opadowych i roztopowych z terenu zakładu do rzeki Warty w km 0+700 jej biegu
 
zostało wszczęte postępowanie administracyjne
 
w celu uzyskania pozwolenia wodnoprawnego.
           Niniejsze zawiadomienie wywiesza się na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze           ul. Podgórna 7 i zamieszcza na stronie BIP tut. organu.
           Strony postępowania mogą zapoznać się ze zgromadzonymi dowodami oraz składać w tej sprawie swoje uwagi, wnioski i zastrzeżenia w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze, ul. Podgórna 7, pok. 326 / III piętro w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowych w terminie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia.
          Jednocześnie informuję, że zgodnie z art. 35 § 5 - Kodeks postępowania administracyjnego, do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień, spowodowanych z winy stron albo z przyczyn niezależnych od organu.
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Stanisław Smykaj
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-05-22
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Smykaj
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-05-22 15:10:59
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-05-22 15:15:36
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-07-21 14:26:46
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
5156 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wszczęcie postępowania administracyjnego w sprawie wydania pozwolenia wodnoprawnego

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zielona Góra, 2013-05-16
 
DW.II.7322.32.2013
 
 
Z A W I A D O M I E N I E
 
             Stosownie do art. 127 ust. 6 ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2012 r., poz. 145 ze zm.) oraz art. 61 § 1 i 4 ustawy       z dnia 14 czerwca 1960 r.  Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 r., poz. 267)
 
zawiadamiam i podaję do publicznej wiadomości
 
że w związku ze złożeniem wniosku w dniu 14.05.2013 r. w sprawie prowadzenia robót na obszarze szczególnego zagrożenia powodzią, dotyczących przebudowy systemu wodno-kanalizacyjnego i p.poż. na terenie zakładu Victaulic Polska Sp. z o.o.
 
zostało wszczęte postępowanie administracyjne
 
w celu uzyskania pozwolenia wodnoprawnego.
           Niniejsze zawiadomienie wywiesza się na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze           ul. Podgórna 7 i zamieszcza na stronie BIP tut. organu.
          Strony postępowania mogą zapoznać się ze zgromadzonymi dowodami oraz składać w tej sprawie swoje uwagi, wnioski i zastrzeżenia         w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze, ul. Podgórna 7, pok. 326 / III piętro w dniach od poniedziałku      do piątku w godzinach urzędowych w terminie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia.
         Jednocześnie informuję, że zgodnie z art. 35 § 5 - Kodeks postępowania administracyjnego, do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień, spowodowanych z winy stron albo z przyczyn niezależnych od organu.
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Stanisław Smykaj
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-05-20
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Smykaj
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-05-20 08:25:21
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-05-20 08:35:22
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-07-21 14:24:44
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
5246 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wszczęcie postępowania administracyjnego w sprawie wydania pozwolenia wodnoprawnego

Akapit nr 1 - brak tytułu

 
Zielona Góra, 2013-05-16
 
DW.II.7322.33.2013

Z A W I A D O M I E N I E
 
            Stosownie do art. 127 ust. 6 ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2012, poz. 145 z późn. zm.) oraz art. 61 § 1 i 4 ustawy    z dnia 14 czerwca 1960 r.  kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 r., poz. 267)
zawiadamiam i podaję do publicznej wiadomości
że w związku ze złożeniem wniosku z dnia 10.05.2013 r., znak: GDDKiA-O/ZG-P2.2-jk-4400M2/2.1/2013, przez Panią Halinę Szamotulską – pełnomocnika Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad, o udzielenie pozwolenia wodnoprawnego na „Budowę urządzeń wodnych tj. zbiornika odparowująco-chłonnego i wylotu dla wód opadowych odprowadzanych powierzchniowo w rejonie przejścia podziemnego w odcinku budowy drugiej jezdni obwodnicy Międzyrzecza w ciągu drogi ekspresowej S3 km 0+740 (strona prawa)”
 
zostało wszczęte postępowanie administracyjne
 
w celu uzyskania przez Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad, ul. Żelazna 59, 00-848 Warszawa, pozwolenia wodnoprawnego.
Niniejsze zawiadomienie wywiesza się na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze ul. Podgórna 7 i zamieszcza na stronie BIP tut. organu.
             Zainteresowane przedmiotem postępowania strony mogą zapoznać się ze zgromadzonymi dowodami oraz składać w tej sprawie swoje uwagi, wnioski i zastrzeżenia w terminie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze, ul. Podgórna 7, pok. 326 / III piętro w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowych.
             Jednocześnie informuję, że zgodnie z art. 35 § 5 kpa do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień, spowodowanych z winy stron albo z przyczyn niezależnych od organu.
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Stanisław Smykaj
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-05-20
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Smykaj
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-05-20 08:06:44
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-05-20 08:15:38
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-07-21 14:24:16
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4869 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wszczęcie postępowania administracyjnego w sprawie wydania pozwolenia wodnoprawnego

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zielona Góra, 2013-05-13
 
DW.II.7322.30.2013
 
Z A W I A D O M I E N I E
 
             Stosownie do art. 127 ust. 6 ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2012 r., poz. 145 z późn. zm.) oraz art. 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r.  kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 r., poz. 267)
 
zawiadamiam i podaję do publicznej wiadomości
 
że w związku ze złożeniem wniosku przez Pana Tadeusza Pietruckiego – Przewodniczącego Zarządu Celowego Związku Gmin CZG-12, dotyczącego prośby o udzielenie pozwolenia wodnoprawnego na wprowadzanie do urządzeń kanalizacyjnych Zakładu Wodociągów i Kanalizacji Miasta i Gminy Sulęcin ścieków przemysłowych (odcieków z kwater składowych i płyt kompostowych odpadów), pochodzących z terenu Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Długoszynie
 
zostało wszczęte postępowanie administracyjne
 
w celu uzyskania przez Celowy Związek Gmin CZG-12 zs. w miejscowości Długoszyn 80, 69-200 Sulęcin, pozwolenia wodnoprawnego na wprowadzanie do urządzeń kanalizacyjnych ścieków przemysłowych zawierających substancje szczególnie szkodliwe dla środowiska wodnego.
             Niniejsze zawiadomienie wywiesza się na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze         ul. Podgórna 7 i zamieszcza na stronie BIP tut. organu.
            Zainteresowane przedmiotem postępowania strony mogą zapoznać się ze zgromadzonymi dowodami oraz składać w tej sprawie swoje uwagi, wnioski i zastrzeżenia w terminie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze, ul. Podgórna 7, pok. 326 / III piętro w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowych.
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Stanisław Smykaj
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-05-13
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Smykaj
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-05-13 15:46:43
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-05-13 15:53:01
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-07-21 14:23:38
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4561 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wszczęcie postępowania administracyjnego w sprawie wydania pozwolenia wodnoprawnego

Akapit nr 1 - brak tytułu

 
Zielona Góra, 2013-04-15
DW.II.7322.20.2013
 
Z A W I A D O M I E N I E
 
              Stosownie do art. 127 ust. 6 ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2012 r., poz. 145 z późn. zm.) oraz art. 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r.  kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 r., poz. 267)
zawiadamiam i podaję do publicznej wiadomości
że w związku ze złożeniem przez Pana Konrada Wypychowskiego – Dyrektora Parku Narodowego „Ujście Warty”, wniosku z dnia 15.03.2013 r., znak: O-071-2/13/ŁC, o udzielenie pozwolenia wodnoprawnego  na wykonanie brzegowego ujęcia wody z rzeki Warty i przebudowy doprowadzalnika wody do Jeziora Kostrzyńskiego (dz. nr 306, 287 i 289 obręb 36-Przyborów, gm. Słońsk) w ramach inwestycji pn.: „Poprawa warunków przyrodniczych w korytarzu ekologicznym na terenie Parku Narodowego „Ujście Warty”
zostało wszczęte postępowanie administracyjne
w celu uzyskania przez Park Narodowy „Ujście Warty” Chyrzyno 1, 69-113 Górzyca, pozwolenia wodnoprawnego.
              Niniejsze zawiadomienie wywiesza się na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze          ul. Podgórna 7 i zamieszcza na stronie BIP tut. organu.
             Zainteresowane przedmiotem postępowania strony mogą zapoznać się ze zgromadzonymi dowodami oraz składać w tej sprawie swoje uwagi, wnioski i zastrzeżenia w terminie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego    w Zielonej Górze, ul. Podgórna 7, pok. 326 / III piętro w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowych.
            Ponadto informuję, że zgodnie z art. 35 §5 kpa do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień, spowodowanych z winy stron albo z przyczyn niezależnych od organu.
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Stanisław Smykaj
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-04-15
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Smykaj
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-04-15 15:47:58
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-04-15 15:51:11
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-07-21 14:23:09
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4707 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wszczęcie postępowania administracyjnego w sprawie wydania pozwolenia wodnoprawnego

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zielona Góra 2013-03-26                                                     
                                  
                                  
 
DW.II.7322.113.2013                                                                          
                                  
                                  
Z A W I A D O M I E N I E
 
            Stosownie do art. 127 ust.6 ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2012 r. poz. 145 z późn. zm.) oraz art. 49 i  61 § 1 i 4  K.p.a.
 
zawiadamiam i podaję do publicznej wiadomości
 
że w związku ze złożeniem przez Pana Michała Wójciaka pełnomocnika MEW Dobroszów Sp. z o.o. ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól, wniosku z dnia 21 grudnia 2012 r., o „wydanie pozwolenia wodnoprawnego na wykonanie urządzeń wodnych obejmujących „Budowę małej elektrowni wodnej o mocy 1,2 MW na rzece Bóbr w km 50+140” planowanej do zrealizowania na działce 14/2 obręb Dobroszów Wielki, 1843/2, 69/2, 82 obręb Nowogród Bobrzański i 55 obręb Dobroszów Mały oraz szczególne korzystnie z wód rzeki Bóbr obejmujące piętrzenie wody jazem w km 50+140 do rzędnej NPP=77,30 m npm i pobór wody dla elektrowni w ilości 50,0 m3/s”
 
zostało wszczęte postępowanie administracyjne
 
w sprawie uzyskania przez MEW Dobroszów Sp. z o.o. ul. Piłsudskiego 40, 67-100 Nowa Sól pozwolenia wodnoprawnego na wykonanie robót i urządzeń wodnych oraz szczególne korzystanie z wód.  Niniejsze zawiadomienie wywiesza się na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze ul. Podgórna 7 oraz zamieszcza na stronie BIP tut. organu.
            Informuję, że zgodnie z art. 41 Kpa, w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele  i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej  o każdej zmianie swego adresu. W razie zaniedbania obowiązku, o którym mowa wyżej, doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem wywołuje skutek prawny, tj. uznaje się je za doręczone.
            Ponadto informuję, że zgodnie z art. 35 § 5 Kpa do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień, spowodowanych z winy stron albo z przyczyn niezależnych od organów.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Stanisław Smykaj
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-03-26
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Smykaj
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-03-26 14:54:03
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-03-26 14:58:15
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-07-21 14:22:17
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4711 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wszczęcie postępowania administracyjnego o udzielenie pozwolenia wodnoprawnego

Akapit nr 1 - brak tytułu

 
 
 
Zielona Góra, 2013-03-21
DW.II.7322.16.2013
 
 
Z A W I A D O M I E N I E
 
             Stosownie do art. 127 ust. 6 ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2012 r., poz. 145 ze zm.) oraz art. 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r.  Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 r., poz. 267)
 
zawiadamiam i podaję do publicznej wiadomości
 
że w związku ze złożeniem wniosku w dniu 06.03.2013 r. przez Pana Tadeusza Kehle, w sprawie wprowadzania ścieków przemysłowych (ze składowiska odpadów poprodukcyjnych w Bobrownikach, gm. Otyń), pochodzących z terenu DZM Dozamet Sp. z o. o. w Nowej Soli do urządzeń kanalizacyjnych tj. oczyszczalni ścieków eksploatowanej przez Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej w Nowej Soli
 
 
zostało wszczęte postępowanie administracyjne
 
w celu uzyskania pozwolenia wodnoprawnego.
             Niniejsze zawiadomienie wywiesza się na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze ul. Podgórna 7 i zamieszcza na stronie BIP tut. organu.
             Strony postępowania mogą zapoznać się ze zgromadzonymi dowodami oraz składać w tej sprawie swoje uwagi, wnioski i zastrzeżenia w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze, ul. Podgórna 7, pok. 326 / III piętro w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowych w terminie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia.
            Jednocześnie informuję, że zgodnie z art. 35 § 5 - Kodeks postępowania administracyjnego, do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień, spowodowanych z winy stron albo z przyczyn niezależnych od organu.
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Stanisław Smykaj
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-03-22
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Smykaj
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-03-22 14:00:58
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-03-22 14:16:03
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-07-21 14:19:16
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4584 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wszczęcie postępowania administracyjnego o udzielenie pozwolenia wodnoprawnego

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zielona Góra, 2013-03-13
DW.II.7322.17.2013
 
Z A W I A D O M I E N I E
 
              Stosownie do art. 127 ust. 6 ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2012 r., poz. 145 z późn. zm.) oraz art. 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r.  kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 r., poz. 267)
 
zawiadamiam i podaję do publicznej wiadomości
że w związku ze złożeniem przez Panią Halinę Szamotulską, Pełnomocnika Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad w Warszawie, wniosku z dnia 07.03.2013 r., znak: GDDKiA-O/ZG-P2.2-jk-4400M2/3/2010, o udzielenie pozwolenia wodnoprawnego na budowę mostu przez rzekę Obrę (km 49+140 rzeki), dla zadania „Budowa drugiej jezdni obwodnicy Międzyrzecza w ciągu drogi ekspresowej S-3”
zostało wszczęte postępowanie administracyjne
w celu uzyskania przez Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad, ul. Żelazna 59, 00-848 Warszawa, pozwolenia wodnoprawnego.
            Niniejsze zawiadomienie wywiesza się na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze ul. Podgórna 7 i zamieszcza na stronie BIP tut. organu.
            Zainteresowane przedmiotem postępowania strony mogą zapoznać się ze zgromadzonymi dowodami oraz składać w tej sprawie swoje uwagi, wnioski i zastrzeżenia w terminie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze, ul. Podgórna 7, pok. 326 / III piętro w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowych.
            Ponadto informuję, że zgodnie z art. 35 §5 kpa do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień, spowodowanych z winy stron albo z przyczyn niezależnych od organu.
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Stanisław Smykaj
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-03-13
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Smykaj
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-03-13 14:18:21
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-03-13 14:42:07
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-07-21 14:18:35
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4546 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wszczęcie postępowania administracyjnego o udzielenie pozwolenia wodnoprawnego

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zielona Góra, 2013-02-13
DW.II.7322.10.2013
 
Z A W I A D O M I E N I E
 
            Stosownie do art. 127 ust. 6 ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2012 r., poz. 145 z późn. zm.) oraz art. 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r.  kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.)
 
zawiadamiam i podaję do publicznej wiadomości
że w związku ze złożeniem przez Panią Halinę Szamotulską, Pełnomocnika Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad w Warszawie, wniosku z dnia 08.02.2013 r., znak: GDDKiA-O/ZG-P2.2-jw- 4410S-NS/1.2/2013, o udzielenie pozwolenia wodnoprawnego na „Wykonanie urządzeń wodnych dla I odcinka realizacyjnego (km 272+650 – 286+043) budowy drugiej jezdni drogi ekspresowej S-3 na odcinku Sulechów – Nowa Sól”
zostało wszczęte postępowanie administracyjne
w celu uzyskania przez Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad, ul. Żelazna 59, 00-848 Warszawa, pozwolenia wodnoprawnego.
            Niniejsze zawiadomienie wywiesza się na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze ul. Podgórna 7 i zamieszcza na stronie BIP tut. organu.
           Zainteresowane przedmiotem postępowania strony mogą zapoznać się ze zgromadzonymi dowodami oraz składać w tej sprawie swoje uwagi, wnioski i zastrzeżenia w terminie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze, ul. Podgórna 7, pok. 326 / III piętro w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowych.
           Ponadto informuję, że zgodnie z art. 35 §5 kpa do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień, spowodowanych z winy stron albo z przyczyn niezależnych od organu.
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Stanisław Smykaj
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-02-13
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Smykaj
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-02-13 13:00:14
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-02-13 13:01:51
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-07-21 14:18:05
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
5108 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wszczęcie postępowania administracyjnego o udzielenie pozwolenia wodnoprawnego

Akapit nr 1 - brak tytułu

 
 
Zielona Góra, 2013-02-11
DW.II.7322.8.2013
Z A W I A D O M I E N I E
 
             Stosownie do art. 127 ust. 6 ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2012, poz. 145 z późn. zm.) oraz art. 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r.  kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.)
 
zawiadamiam i podaję do publicznej wiadomości
 
że w związku ze złożeniem wniosku (z dnia 25.01.2013 r.) przez Pana Macieja Zauścińskiego – występującego z pełnomocnictwa Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad, o udzielenie pozwolenia wodnoprawnego na:
  • „budowę  urządzeń wodnych – zbiorników rozsączających na działkach oznaczonych numerami ewidencyjnymi: 114, 115 i 120 obręb 0008 Jagłowice gmina Tuplice,
  • szczególne korzystanie z wód polegające na odprowadzaniu do środowiska oczyszczonych ścieków opadowych i roztopowych oraz oczyszczonych ścieków sanitarnych pochodzących z terenu Miejsca Obsługi Podróżnych MOP II Jagłowice”,
dla przedsięwzięcia „Budowa MOP Jagłowice. Droga krajowa nr 18 – II faza budowy autostrady A18”, realizowanego w ramach zadania inwestycyjnego: „Budowa autostrady A18 odcinek węzeł Olszyna –  węzeł Golnice od km 0+633,00 do km 71+533,00”                     
 
zostało wszczęte postępowanie administracyjne
 
w celu uzyskania przez Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad, ul. Żelazna 59, 00-848 Warszawa, pozwolenia wodnoprawnego.
             Niniejsze zawiadomienie wywiesza się na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze ul. Podgórna 7 i zamieszcza na stronie BIP tut. organu.
            Zainteresowane przedmiotem postępowania strony mogą zapoznać się ze zgromadzonymi dowodami oraz składać w tej sprawie swoje uwagi, wnioski i zastrzeżenia w terminie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze, ul. Podgórna 7, pok. 326 / III piętro w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowych.
            Jednocześnie informuję, że zgodnie z art. 35 § 5 kpa do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień, spowodowanych z winy stron albo z przyczyn niezależnych od organu.
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Stanisław Smykaj
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-02-11
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Smykaj
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-02-11 13:32:34
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-02-11 13:34:15
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-07-21 14:17:25
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4962 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wszczęcie postępowania administracyjnego o udzielenie pozwolenia wodnoprawnego

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zielona Góra, 2013-02-11
 
DW.II.7322.87.2012
 
 
Z A W I A D O M I E N I E
 
             Stosownie do art. 127 ust. 6 ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2012 r., poz. 145 ze zm.) oraz art. 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.)
 
zawiadamiam i podaję do publicznej wiadomości
 
że w związku ze złożonym wnioskiem do tut. Urzędu w dniu 31.01.2013 r. przez Pełnomocnika DB ProjektBau GmbH Pana Jerzego Mańka dotyczącego stwierdzenia wygaśnięcia decyzji wydanej w dniu 21.08.2008 r. znak: DW.II.625-12w/08 dla DB ProjektBau GmbH Caroline-Michaelis Strasse 5-11, 10 115 Berlin Niemcy, na wykonanie urządzeń wodnych i szczególne korzystanie z wód rzeki Odry w km 580,64, w ciągu linii kolejowej E 20 Berlin-Warszawa na dz. Nr 792/5 obręb 10 Świecko gmina Słubice obejmujące:
- budowę obiektu mostowego, budowę wylotu kolektora kanalizacji deszczowej, odprowadzenie wód opadowych do rzeki Odry, budowę studni betonowej na wylocie kanalizacji deszczowej przy filarze nr 6 mostu kolejowego nad Odrą w ciągu linii kolejowej E-20 Berlin – Warszawa na działce nr 792/5 obręb Świecko na obszarze bezpośredniego zagrożenia powodzią
 
zostało wszczęte postępowanie administracyjne.
 
            Niniejsze zawiadomienie wywiesza się na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze ul. Podgórna 7 i zamieszcza na stronie BIP tut. organu.
           Strony postępowania mogą zapoznać się ze zgromadzonymi dowodami oraz składać w tej sprawie swoje uwagi, wnioski i zastrzeżenia w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze, ul. Podgórna 7, pok. 326 / III piętro w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowych w terminie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia.
          Jednocześnie informuję, że zgodnie z art. 35 § 5 - Kodeks postępowania administracyjnego, do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień, spowodowanych z winy stron albo z przyczyn niezależnych od organu.
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Stanisław Smykaj
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-02-11
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Stanisław Smykaj
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-02-11 13:24:52
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-02-11 13:29:08
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-07-21 14:16:55
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4470 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji